söndag 17 april 2011


Zaphiras mage växer .... och vi väntar och väntar

Nu märks det ordentligt att Zaphira är dräktig. Hon busar inte och röjer längre. Solen var jätteskön nu på eftermiddaen och jag passar på att få lie färg på mitt vinterbleka skin, då vill hon också vara med. Så matte släpar upp en hunddyna till gräsmattan. Vill inte att hon ska bli kall i baken, är säkert onödigt pjoskig, men, men det känns bra att vara extra försiktig med henne nu. Babymagen börjar komma och på torsdag ska vi röntga.




Cookie tycker nog att Zaphira får onödigt mycket uppmärksamhet, ska du vara med matte så vill jag vara med också.



Skönt nu gick mamma så jag kan sträcka ut ordentligt....



Tror att jag tar en liten lur här i solen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohhh vad Zaphira är fin :)

Som många dräktiga/gravida tikar/kvinnor så ser hon helt FANTASTISK ut.

GLAD PÅSK!

Önskar
Brorsan Texas
Helena Thomas Wilmer Hampus

Anonym sa...

Hei Elisabeth og gjengen. Så stooor mage Zaphira har fått da :) Deilig med sol og vårvær ute. Vi nyter dagene til fulle her hjemme også. Vi kommer nedover skjærtorsdag og håper dere er klar for stor innrykk :)