tisdag 21 februari 2012

Äntligen kommer lite uppdateringar...

Hej igen !

Har inte skrivit på länge men nu ska vi ta tag i detta igen.

Vi förlorade lilla Ada i höstas och sorgen var svart och stor och jag tappade lusten att skriva - sedan kom jag inte igång igen. Hon kastade sej ner från kambordet - ett hopp bakåt och hasen slets sönder. Dommen av veterinär var att hon hade dålig prognos att få ett fungerande ben och skulle behöva sitta flera månader i bur. Vilket kändes som avancerad djurplågeri - så under mycket tårar fick hon somna in på djursjukhuset. Usch  - hoppas att jag aldrig behöver råka ut för en sån olycka igen !!!! Vi tyckte som otroligt mycket om den lilla tjejen - hela familjen.

Men nu ska vi visa lite fina bilder som vi fått under hösten.

 Tinka
 Hallå - vad händer där inne - nyfiken Tinka !

Aurora - Tinka hjälper husse att äta upp alla bär som de plockar under hösten !
 Nayeli
 Nayeli ute och busar !
 Ville skulle resa till Spanien under hösten och vintern. Så jag klippte honom innan.

 Nu har de kommit ner. O vad avundsjuk jag är.
Mysa på balkongen i Spanien - härligt liv du har där nere Ville !
 Matte tar en bus paus med Ville !

Inga kommentarer: