söndag 26 augusti 2012

Nya bilder kommer här

Hej !

Det har varit fullt upp några veckor och jag har inte hunnit uppdatera bloggen. Alla valpar flyttade när de skulle till sina nya familjer och hos oss här hemma har vår mellanson varit mycket sjuk och på sjukhus - så då har uppdateringar på bloggen kommit i sista hand.

Först kommer här ett gäng bilder som togs när pappa Joppes flock var på besök en kväll. Frida som har en jättefin kamera försökte hjälpa mej att få bilder på busarna. De var totalt helvilda den här kvällen och att stå på ett kambord var det sista de ville. 

 Buzz

 Släääääp jag vill ner !!!!
 Bagheera står fint på gräsmattan - numera Buster
 Belle - numera Ellie
 Baise - jag jag har bestämt mej - jag ska INTE så på kambordet
 "Skönt detta var mycket bättre !!! Att få sitta på Susannes arm !"

Tack SNÄLLA FRIDA !!!! För att du kämpade med att försöka få bilder på de små monstren som de var den här kvällen ! Det var så kul att träffa er tyckte både jag och de för kvällen hyperaktiva valparna !

Inga kommentarer: