måndag 2 april 2012

Texas - wow vilken päls !!!

Jag har varit i Stockholm och jobbat torsdag och fredag. Texas och jag jobbar för samma företag. Han är företagshund och jag säljer. Sååå kul att träffa våran "guldlock"  eller kola-killen hans matte kallar honom. En riktig superpäls har han fått nu när han börjar bli stora karln. Kraftig, blank och guldfärgad, inte en ullig tuss i hela pälsen.
OK kul att du kom - men inte behöver du väl dra fram trim-bordet varje gång vi ska träffas. Ska det vara på det där sättet kan jag gå ut i trädgården istället......



 Kollar om det händer något på gatan.
 Får väl ta en lur på soffan i väntan på promenad.
 Texas och jag på väg till jobbet med morgonpromenad - och han överlevde klippningen den här gången också :-)

Finns en liten skogsdunge med massa skojiga dofter i utanför jobbet. Ser mycket av mamma Cookie i den här killen. En cool kille som inte bryr sej om skällande otrygga hundar på promenaden - härligt Texas !

Inga kommentarer: